Αρμοδιότητες Αντιδημάρχων

Αρμοδιότητες Αντιδημάρχων Δήμου Λαυρεωτικής

Τηλ. 6986411380

Email: jadamis2014@yahoo.gr

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του οδοφωτισμού.
  • Ευθύνη για τη συντήρηση και επισκευή δικτύων ηλεκτροφωτισμού και μέριμνα για τη λήψη μέτρων για την ασφάλεια εσωτερικών και εξωτερικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.
  • Ευθύνη του τομέα ανάπτυξης, οικολογίας, ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.
  • Εποπτεία και ευθύνη συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών κάθε είδους ενεργειακών συστημάτων του Δήμου (θέρμανση, ψύξη, κλιματισμός).
  • Μέριμνα για την προώθηση πρωτοβουλιών εξοικονόμησης ενέργειας κατά τη λειτουργία των κινητών στοιχείων και εγκαταστάσεων του Δήμου (κτίρια, οχήματα κ.ά.).
  • Εποπτεία και συντονισμός θεμάτων σχετικών με τις ενεργειακές κοινότητες, ΣΒΑΚ, ΣΦΗΟ.
  • Εποπτεία και ρύθμιση ζητημάτων συναφών με αθλητικές δραστηριότητες.
  • Μέριμνα για την ανάπτυξη και λειτουργία προγραμμάτων αθλητισμού.
  • Μέριμνα για τη διασφάλιση της καλής κατάστασης και λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
  • Εποπτεία για την εφαρμογή και την τήρηση των μέτρων για την ασφάλεια, υγιεινή και προστασία της δημόσιας υγείας στις αθλητικές εγκαταστάσεις και υποδομές σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και πρότυπα.
  • Εποπτεία και διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου (δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και δημοτικοί χώροι άθλησης).
  • Εποπτεία, έλεγχος και οργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων μόνιμου ή περιστασιακού χαρακτήρα.
  • Συνεργασία με τα αθλητικά σωματεία του Δήμου και αρμόδιες αρχές.
  • Σχεδιάζει, εισηγείται και μεριμνά για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την ενίσχυση και προώθηση του τοπικού, σχολικού, παιδικού και μαζικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους.
  • Ευθύνη προετοιμασίας της εισήγησης προς το Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με την ετήσια επιχορήγηση των αθλητικών σωματείων.
  • Παρακολούθηση του «Συμφώνου των Δημάρχων».
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.

 

Κατά τόπον αρμοδιότητες στην Κοινότητα Κερατέας

  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλου του προσωπικού και των συνεργείων ευθύνης του.
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσων για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων, καθαριότητας και πρασίνου.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα πρόσληψης, τοποθέτησης και αποχώρησης των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Τηλ. 6975900800

Email: kanell1965@hotmail.com

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • Τακτικό μέλος (Πρόεδρος) της Επιτροπής Ελέγχου παιδικών χαρών.
  • Ευθύνη ελέγχου, συντονισμού και επίβλεψης των καθαριστών – καθαριστριών στις σχολικές μονάδες του Δήμου Λαυρεωτικής.
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα της ανατίθεται από το Δήμαρχο.

 

Κατά τόπον αρμοδιότητες στην Κοινότητα Λαυρεωτικής και Αγίου Κωνσταντίνου

  • Επιμέλεια, εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος της συντήρησης και της ομαλής λειτουργίας των δημοτικών κτιρίων, των σχολείων, των αθλητικών εγκαταστάσεων και των κοινόχρηστων χώρων από τεχνικής άποψης, σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Εποπτεία λειτουργίας και διαχείριση κοιμητηρίων της Κοινότητας Λαυρεωτικής, σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα του Δήμου.
  • Επιμέλεια της συντήρησης, εξοπλισμού διαμόρφωσης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές με τα κατάλληλα όργανα, αθλητικές εγκαταστάσεις, κοιμητήρια κλπ) με αυτεπιστασία, κατόπιν οδηγιών της Τεχνικής Υπηρεσίας.
  • Ευθύνη και εποπτεία για τον έλεγχο, τη συντήρηση και λειτουργία των παιδικών χαρών σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία και τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων.
  • Μέριμνα και λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη πρόσβαση στους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ, κατόπιν οδηγιών της Τεχνικής Υπηρεσίας.
  • Συντήρηση κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών καθώς και επισκευή του τροχαίου υλικού στο πλαίσιο της οδικής ασφάλειας.
  • Επιμέλεια, εποπτεία, συντονισμός και ευθύνη για την αποξήλωση παράνομων πινακίδων υπαίθριας διαφήμισης.
  • Η μέριμνα και η λήψη μέτρων για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των  κατοίκων, όπως ο έλεγχος σήμανσης των εργασιών που εκτελούνται στις οδούς και της τήρησης των υποχρεώσεων αυτών που εκτελούν έργα και εναποθέτουν υλικά και  εργαλεία στις οδούς του δημοτικού ή κοινοτικού δικτύου, η λήψη μέτρων και ο έλεγχος για  την προστασία από επικίνδυνες οικοδομές, από έλλειψη μέτρων ασφάλειας και υγιεινής σε  εργασίες που εκτελούνται και γενικότερα από δραστηριότητες που εγκυμονούν κινδύνους για  τη ζωή και την περιουσία των κατοίκων, σύμφωνα με τον Κανονισμό Καθαριότητας του Δήμου Λαυρεωτικής.
  • Έχει την ευθύνη κατεδάφισης αυθαιρέτων στα όρια των Δημοτικών Κοινοτήτων που εποπτεύει, σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του καθαρισμού των φρεατίων ομβρίων υδάτων των περιοχών αρμοδιότητάς της, σε συνεργασία με την Δ.Ε.Υ.Α.ΤΗ.Λ.
  • Εποπτεία και μέριμνα για την άσκηση των αρμοδιοτήτων προστασίας δημόσιας υγείας και υγιεινής (μυοκτονίες, απολυμάνσεις, ψεκασμοί κλπ.) των περιοχών αρμοδιότητάς της.
  • Μέριμνα, συντονισμός και εποπτεία του καθαρισμού των συντριβανιών στις περιοχές αρμοδιότητάς της.
  • Ευθύνη ελέγχου, συντονισμού και επίβλεψης των φυλάκων των Παιδικών Χαρών και κοινόχρηστων χώρων (πάρκων κ.ά) και των εργαζομένων στα κοιμητήρια.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων ευθύνης της (συνεργεία οικοδομών, ελαιοχρωματιστών, ξυλουργών, σιδηρουργών κλκπ).
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης της και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες καθαριότητας, πρασίνου, Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Τηλ. 6974915857

Email: cdloukas@hotmail.com

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • Εποπτεία, ευθύνη και έλεγχο λειτουργίας των Κέντρων Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.) Λαυρίου και Κερατέας.
  • Εποπτεία, ευθύνη και έλεγχος της εύρυθμης λειτουργίας των Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών του Δήμου Λαυρεωτικής.
  • Ευθύνη για την άψογη καθαριότητα των χώρων του Σταθμού και του εξοπλισμού τους.
  • Ευθύνη για την ορθή εφαρμογή όλων των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας και ευθύνη για κάθε πράξη ή παράλειψη των εργαζόμενων στους Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς, που μπορεί να έχει επίπτωση στην υγεία των παιδιών.
  • Ευθύνη για την εξασφάλιση της διατροφής των νηπίων κατά την παραμονή τους στον Σταθμό, μεριμνώντας για την υγιεινή παρασκευή του, την ποιότητα των υλικών και την τήρηση του εγκεκριμένου διαιτολογίου.
  • Ευθύνη για την επάρκεια του προσωπικού και για την προμήθεια, την ταξινόμηση και τη συντήρηση του αναγκαίου παιδαγωγικού εξοπλισμού και υλικού σε συνεργασία με τις αρμόδιες οργανικές μονάδες του Δήμου.
  • Ευθύνη για την ομαλή λειτουργία των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων που αφορούν στην λειτουργία των Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών σε συνεργασία με την ΕΕΤΑΑ κλπ.
  • Μέριμνα σχεδιασμού, προγραμμάτων και μέτρων που στοχεύουν στην αναβάθμιση, ανάπτυξη και ενίσχυση των τομέων αρμοδιότητάς του.
  • Μέριμνα για την ανάπτυξη πολιτικών και δράσεων για την ενίσχυση και προώθηση πολιτικών και παροχών σχετικών με τους τομείς αρμοδιότητάς του.
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλου του προσωπικού και των συνεργείων ευθύνης του.
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων, καθαριότητας, γραφείου κίνησης και τεχνικών υπηρεσιών.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και της τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Τηλ. 6983200400

Email: makrodimitrisathanasios@gmail.com

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • Πρόεδρος της Πενταμελούς Επιτροπής παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
  • Εποπτεία, συντονισμός και ευθύνη λειτουργίας του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ).
  • Εποπτεία, συντονισμός, έλεγχος, και ευθύνη λειτουργίας του γραφείου κίνησης και του συνεργείου, διαχείριση των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου και μέριμνα για την συντήρηση, καλή κατάσταση, τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ), ασφάλιση, κάρτα καυσαερίων και τη νόμιμη κυκλοφορία. Ειδικότερα είναι υπεύθυνος για την ευθύνη επισκευής και συντήρησης και τη μέριμνα για την αναβάθμιση και ανανέωση του στόλου όλων των δημοτικών οχημάτων, την οργάνωση του γραφείου με ψηφιακό και φυσικό αρχείο, με φάκελο για κάθε όχημα και την εγκατάσταση και αποτελεσματική χρήση του προγράμματος Track Manager από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες και τους αιρετούς (εγκατάσταση οθονών, on – line παρακολούθηση στόλου κλπ).
  • Υπογραφή αποφάσεων για την ανάθεση των επισκευών και των προμηθειών ανταλλακτικών επισκευών του συνεργείου δημοτικών οχημάτων και την υπογραφή ιδιωτικών συμφωνητικών προμήθειας ή εργασίας σχετικά με τις επισκευές των δημοτικών οχημάτων.
  • Επιμέλεια, εποπτεία, συντονισμός και ευθύνη για την τήρηση των διαδικασιών σχετικά με την περισυλλογή εγκαταλελειμμένων οχημάτων, μηχανημάτων και σκαφών.
  • Εποπτεία και ευθύνη για τη συντήρηση του οδικού δικτύου, των αγροτικών και δασικών δρόμων του Δήμου.
  • Εποπτεία και καθαρισμός των ρεμάτων.
  • Εποπτεία, συντονισμός και ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
  • Συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες καθαριότητας, πρασίνου, κυκλικής οικονομίας, συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων και με την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Εποπτεία και ευθύνη σε θέματα αγροτικής ανάπτυξης και ιδίως: πρωτογενούς τομέα (αγροτικής ανάπτυξης, πτηνοτροφίας και κτηνοτροφίας), δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, υποστήριξης και ενίσχυσης της φυτικής και ζωικής παραγωγής, προστασίας και διαχείρισης των υδάτινων πόρων.
  • Ευθύνη για τη σύσταση και λειτουργία Γραφείων Γεωργικής Ανάπτυξης (Γ.Γ.Α.).
  • Ευθύνη συντονισμού ενημέρωσης του αγροτικού πληθυσμού για τις βελτιωμένες μεθόδους παραγωγής και οργάνωσης των εκμεταλλεύσεων για την αντιμετώπιση των τεχνικών, οικονομικών και διαρθρωτικών προβλημάτων στο πλαίσιο των προγραμμάτων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
  • Εντοπισμός και υπόδειξη στην αρμόδια υπηρεσία, για εκτέλεση έργων τεχνικής υποδομής, τοπικής σημασίας, που αφορούν στη γεωργία, την κτηνοτροφία και την αλιεία.
  • Εποπτεία και συντονισμό δράσεων σε θέματα των περιπτώσεων 1,3 και 6 του τομέα Αγροτικής Ανάπτυξης – Κτηνοτροφίας – Αλιείας του άρθρου 75 του Ν. 3463/2006, υπαίθριου εμπορίου, σεμιναρίων επιμόρφωσης αγροτών, δημιουργίας εκθεσιακού πάρκου αναψυχής με επίκεντρο την κηποτεχνία, οργάνωσης και λειτουργίας αγοράς βιολογικών προϊόντων και καθιέρωσης ετήσιας έκθεσης αυτών.
  • Εποπτεία, ευθύνη και καθορισμός των όρων σε θέματα λειτουργίας υπαίθριου εμπορίου και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, άσκησης υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων, χορήγησης των σχετικών αδειών καθώς και έκδοσης των συναφών με αυτές πράξεων.
  • Χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας κτηνοτροφικών – πτηνοτροφικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3698/2008 (ΦΕΚ 198/τ.Α΄/ 02.10.2008).
  • Συνεργασία με φορείς για το σχεδιασμό προγραμμάτων και δράσεων για την ανάπτυξη και την ανάδειξη των τοπικών προϊόντων της τοπικής πρωτογενούς παραγωγής.
  • Αρμόδιος για τη συνεργασία και την επικοινωνία με τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Κερατέας και εν γένει όλων των συνεταιρισμών και συλλόγων που έχουν σχέση με τον τομέα αγροτικής ανάπτυξης, κτηνοτροφίας και αλιείας.
  • Συνεπικουρεί και συνεργάζεται με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Πολιτικής Προστασίας κατά την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και έκτακτων αναγκών σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.
  • Εποπτεία – συντονισμός προγραμμάτων άρδευσης εκτάσεων της Δημοτικής Κοινότητας Κερατέας.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλου του προσωπικού ευθύνης του.
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων, καθαριότητας και τεχνικών υπηρεσιών.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Τηλ. 6974863374

Email: dimitra_palli@yahoo.gr

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • Καθοδήγηση, εποπτεία και συντονισμό ενεργειών και δράσεων που αφορούν την υλοποίηση Τεχνικών Έργων (σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσιακές μονάδες και τους αρμόδιους αντιδημάρχους ή/και εντεταλμένους συμβούλους) και εν γένει την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται.
  • Εποπτεία και μέριμνα θεμάτων που σχετίζονται με την αδειοδότηση, πιστοποίηση, λειτουργία, συντήρηση κλπ. των παιδικών χαρών κατόπιν σχετικής εισήγησης από την Επιτροπή Καταλληλότητας Παιδικών Χαρών.
  • Εποπτεία, ευθύνη και μέριμνα σύνταξης μελετών για τη συντήρηση και επισκευή οδών, πλατειών και κοινόχρηστων χώρων.
  • Ευθύνη για τα αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα.
  • Εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της αδειοδότησης, καταγραφής, συντήρησης και λειτουργίας των ανελκυστήρων των δημοτικών κτιρίων καθώς και των ιδιωτών.
  • Έγκριση και παρακολούθηση εκτέλεσης έργων κοινής ωφέλειας από Δ.Ε.Η. και Ο.Τ.Ε. και έκδοση και υπογραφή των αδειών εκσκαφής.
  • Σχεδιασμός, προγραμματισμός και συντονισμός των έργων και μελετών του Δήμου καθώς και του Συγκοινωνιακού και Επιχειρησιακού έργου.
  • Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμός σχεδιασμού, κατασκευής, συντήρησης και διαχείρισης υποδομών για την στήριξη της τοπικής οικονομίας (έργα οδοποιίας, συστήματα άρδευσης, αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα, σήμανση οδών κλπ) στην εδαφική περιφέρεια του Δήμου. Οργάνωση και διάθεση των απαραίτητων μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.
  • Εκπόνηση συγκοινωνιακών μελετών οδοσήμανσης, αριθμοδότησης και σχεδιασμού χώρων στάθμευσης.
  • Επιμέλεια και εποπτεία για την τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης στο πλαίσιο υλοποίησης κυκλοφοριακών μελετών, οδοσήμανσης, αριθμοδότησης, συντήρησης διαβάσεων πεζών, μέριμνα για τους χώρους στάθμευσης και εφαρμογή των μέτρων για την αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών προβλημάτων του Δήμου Λαυρεωτικής.
  • Εποπτεία και ευθύνη θεμάτων ψηφιακής πολιτικής και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
  • Εποπτεία και ευθύνη για το σχεδιασμό, προγραμματισμό και τη μέριμνα για την εφαρμογή δράσεων και μέτρων σχετικά με την προστασία και αναβάθμιση του περιβάλλοντος.
  • Μέριμνα για τη συμμετοχή του Δήμου σε δίκτυα ανταλλαγής πληροφοριών και τεχνογνωσίας με άλλους Δήμους, για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών θεμάτων, καθώς και για την ανταλλαγή καλών πρακτικών σε θέματα σχετικά με την ποιότητα ζωής και την αστική αναβάθμιση.
  • Μέριμνα για την υλοποίηση προγραμμάτων και πρωτοβουλιών για την αειφόρο περιβαλλοντική και αστική ανάπτυξη της πόλης.
  • Ευθύνη για την εκπόνηση και παρακολούθηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου.
  • Εκπόνηση αναπτυξιακών σχεδίων για το Δήμο και τοπικών προγραμμάτων για την προστασία και αναβάθμιση του φυσικού, αρχιτεκτονικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος στο πλαίσιο των εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών.
  • Σχεδιασμός για την προστασία και αναβάθμιση της αισθητικής των οικισμών.
  • Έρευνα για τον εντοπισμό Ευρωπαϊκών, Εθνικών και άλλων προγραμμάτων ανάπτυξης από τα οποία ο Δήμος θα αντλεί κονδύλια για την εφαρμογή της αναπτυξιακής του δραστηριότητας.
  • Εποπτεία και διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στο πλαίσιο προγραμμάτων χρηματοδότησης.
  • Παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στο Δήμο.
  • Εποπτεία και έλεγχος των καταστημάτων και περιπτέρων, ως προς την έκταση των κοινόχρηστων χώρων που καταλαμβάνουν, σύμφωνα με τις άδειες που χορηγούνται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
  • Εποπτεία και συντονισμός υλοποίησης έργων ΣΕΣ και συνεχιζόμενων ΕΣΠΑ, αξιοποίηση εθνικών και κοινοτικών πόρων
  • Εποπτεία της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Λαυρεωτικής και ειδικότερα:
    • Ευθύνη συντονισμού αξιοποίησης της δημοτικής περιουσίας, με πλήρη ηλεκτρονική χαρτογράφηση της περιουσίας του Δήμου.
    • Εποπτεία όλων των συνενωμένων πολεοδομικών υπηρεσιών και υπογραφή όλων των εγγράφων αρμοδιότητας της.
    • Ευθύνη του συντονισμού για την προστασία και ανάδειξη των ιστορικών κέντρων των πόλεων Λαυρίου και Κερατέας (διατηρητέα κλπ).
    • Ευθύνη συντονισμού εκπόνησης ΤΠΣ για το Δήμο Λαυρεωτικής.
    • Ευθύνη συντονισμού και εφαρμογής πολεοδομικών σχεδίων και συναφών εκτελεστών πράξεων, που δεν έχουν γενικότερο χαρακτήρα.
    • Εποπτεία και ευθύνη συντονισμού σύνταξης των πράξεων αναλογισμού αποζημίωσης, τακτοποίησης, προσκύρωσης κατά τις διατάξεις του Ν.Δ. 17.07.1923, συμπεριλαμβανομένων και όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών.
    • Ευθύνη συντονισμού για τη μεταγραφή και καταχώρηση στο Ελληνικό Κτηματολόγιο τίτλων ιδιοκτησίας, συμβολαίων κλπ, την έρευνα και σύνταξη τοπογραφικών διαγραμμάτων για τη σύνταξη αγωγών για ακίνητα ιδιοκτησίας του Δήμου Λαυρεωτικής.
    • Υποβολή αιτήσεων προς το Κτηματολογικό Γραφείο Κερατέας και την επιμέλεια για την εκπόνηση του δικτύου Γεωγραφικών Πληροφοριών.
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων, την ιεράρχηση των έργων υποδομής τοπικής σημασίας και τον προγραμματισμό των αναγκαίων έργων για τη διασφάλιση της ισόρροπης ανάπτυξης.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα της ανατίθεται από το Δήμαρχο.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες καθαριότητας, πρασίνου, Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και της τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Τηλ. 6980889221

Email: sinis.stamatis@yahoo.com

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • Εποπτεία και ευθύνη της καθαριότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των αστικών απορριμμάτων, των αποβλήτων και των ανακυκλούμενων υλικών στην εδαφική περιφέρεια του Δήμου Λαυρεωτικής, καθώς και την οργάνωση και διάθεση των μέσων, την εποπτεία του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο και τη λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας.
  • Ευθύνη για την καθαριότητα του Δήμου και τον πλήρη και συστηματικό οδοκαθαρισμό.
  • Διαχείριση των στερεών αποβλήτων, των ογκωδών και αδρανών υλικών σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, διαχωρισμού, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης και λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων.
  • Ευθύνη για την έγκαιρη περισυλλογή των ογκωδών αντικειμένων, των απόκλαδων και εν γένει των φυτικών αποβλήτων και των ανακυκλώσιμων υλικών.
  • Λειτουργία των συστημάτων διαχείρισης ανακυκλώσιμων υλικών, των εγκατεστημένων υπόγειων κάδων και οικίσκων στο Δήμο.
  • Αξιοποίηση όλου του φάσματος της Κυκλικής Οικονομίας που αφορά στην πρόληψη, μείωση, ανασχεδιασμό, επανάχρηση, ανακατασκευή, ανακύκλωση και ανάκτηση.
  • Εποπτεία και έλεγχο για την παράνομη και ανεξέλεγκτη απόρριψη απορριμμάτων ή λυμάτων σε πρώην ΧΑΔΑ ή σε άλλους δημόσιους χώρους.
  • Οργάνωση και λειτουργία νέου ρεύματος αποκομιδής για τα οργανικά απόβλητα με κάδους περισυλλογής καφέ χρώματος (κομποστοποίηση).
  • Προώθηση νέων σύγχρονων πράσινων τεχνολογιών διαχείρισης απορριμμάτων, όπως ιδίως η οικιακή κομποστοποίηση, η ανακύκλωση μαγειρικών ελαίων και ορυκτελαίων, η ανακύκλωση μπαταριών, λαμπτήρων και ηλεκτρονικών συσκευών με την τοποθέτηση ειδικών κάδων στα σχολεία και σε κεντρικά σημεία της πόλης κ.ο.κ.
  • Μέριμνα για την επαύξηση της ποσότητας και ποιότητας του ρεύματος αποκομιδής ανακυκλώσιμων υλικών (ενημέρωση πολιτών, βελτίωση οργάνωσης ρεύματος ανακύκλωσης κ.ά.)
  • Εποπτεία και ευθύνη για το τακτικό περιοδικό πλύσιμο και απολύμανση των κάδων απορριμμάτων και των κάδων ανακύκλωσης, καθώς και την επισκευή/ αντικατάσταση αυτών.
  • Μέριμνα και ευθύνη καθαρισμού των χώρων πραγματοποίησης των Λαϊκών Αγορών του Δήμου Λαυρεωτικής.
  • Ευθύνη σύνταξης προτάσεων – εισηγήσεων για την αποτελεσματική διαχείριση κάθε είδους απορριμμάτων και αποβλήτων.
  • Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των κατοίκων με έντυπα και αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του Δήμου για θέματα καθαριότητας, περιβάλλοντος και οικολογίας.
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες καθαριότητας, πρασίνου και λειτουργίας του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ).
  • Συνεπικουρεί και συνεργάζεται με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Πολιτικής Προστασίας κατά την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και έκτακτων αναγκών σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.
  • Εφαρμογή των διατάξεων του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου Λαυρεωτικής και επιβολή προστίμων.
  • Ευθύνη και εποπτεία για την καθαριότητα των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων συγκέντρωσης του προσωπικού και των αποθηκών.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλου του προσωπικού και των συνεργείων ευθύνης του.
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες συντήρησης των δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων, κυκλικής οικονομίας και Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Κατά τόπον αρμοδιότητες στις Κοινότητες Κερατέας και Αγίου Κωνσταντίνου

  • Επιμέλεια, εποπτεία, συντονισμός και ευθύνη για την τήρηση των διαδικασιών σχετικά την περισυλλογή των ογκωδών και βαρέων αντικειμένων στις περιοχές αρμοδιότητάς του.
  • Μέριμνα, συντονισμός, εποπτεία και ευθύνη ευταξίας και καθαρισμού των κοινόχρηστων χώρων (πεζόδρομοι, οδοί, πλατείες, παιδικές χαρές, στάσεις, χώροι πρασίνου, παραλίες, αθλητικές εγκαταστάσεις κ.ά) των περιοχών αρμοδιότητάς του και επιτήρηση και φροντίδα της καθαριότητας αυτών.
  • Περιοδικό πλύσιμο όλων των κοινόχρηστων χώρων (πεζόδρομοι, οδοί, πλατείες, παιδικές χαρές, στάσεις, χώροι πρασίνου, παραλίες, αθλητικές εγκαταστάσεις κ.ά).
  • Μέριμνα και συντονισμός των δράσεων για τη μείωση της αφισορύπανσης.
  • Ευθύνη και εποπτεία για την καθαριότητα των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων των Δημοτικών Κτιρίων και των λοιπών Δημοτικών Εγκταστάσεων.
  • Ευθύνη ελέγχου, συντονισμού και επίβλεψης των καθαριστών – καθαριστριών στα Δημοτικά Καταστήματα και τους αθλητικούς χώρους των περιοχών αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας των κοιμητηρίων των περιοχών αρμοδιότητάς του και μέριμνα για την εφαρμογή του Κανονισμού Κοιμητηρίων.
  • Φροντίδα, μέριμνα και ευθύνη για την αποφυγή δημιουργίας αυθαίρετων χώρων ανεξέλεγκτης εναπόθεσης απορριμμάτων και βαρέων και ογκωδών αντικειμένων. Σε περίπτωση διαπίστωσης ύπαρξης τέτοιων αυθαίρετων χώρων έχει την ευθύνη για την άμεση αντίδραση και αποκατάστασή τους στην πρότερη κατάσταση.
  • Εφαρμογή των διατάξεων του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου Λαυρεωτικής και επιβολή προστίμων.

 

Τηλ. 6932441488

Email: nikosstamou1@gmail.com

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

  • Αναπληρωματικό μέλος της Επιτροπής Ελέγχου παιδικών χαρών.
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεπικουρεί και συνεργάζεται με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Πολιτικής Προστασίας κατά την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και έκτακτων αναγκών σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.

 

Κατά τόπον αρμοδιότητες στην Κοινότητα Κερατέας και των οικισμών που περιλαμβάνονται στην εδαφική περιφέρεια της Κοινότητας Κερατέας

 

  • Συντήρηση και αναβάθμιση πρασίνου στην Κοινότητα Κερατέας.
  • Ευθύνη συντήρησης και ευπρεπισμού της παραλίας, των κοινόχρηστων χώρων και του αναψυκτήριου της Κακής Θάλασσας και των υπόλοιπων παραλιών της Δημοτικής Κοινότητας Κερατέας.
  • Επιμέλεια, εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος της συντήρησης και της ομαλής λειτουργίας των δημοτικών κτιρίων, των σχολείων, αθλητικών εγκαταστάσεων και των κοινόχρηστων χώρων από τεχνικής άποψης, σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Επιμέλεια της συντήρησης, εξοπλισμού διαμόρφωσης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές με τα κατάλληλα όργανα, αθλητικές εγκαταστάσεις, κοιμητήρια κλπ.) με αυτεπιστασία, κατόπιν οδηγιών της Τεχνικής Υπηρεσίας.
  • Ευθύνη και εποπτεία για τον έλεγχο, τη συντήρηση και λειτουργία των παιδικών χαρών σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία και τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων.
  • Μέριμνα και λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη πρόσβαση στους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα για την πρόσβαση των ΑΜΕΑ, κατόπιν οδηγιών της Τεχνικής Υπηρεσίας.
  • Συντήρηση κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών καθώς και του τροχαίου υλικού στο πλαίσιο της οδικής ασφάλειας.
  • Επιμέλεια, εποπτεία, συντονισμός και ευθύνη  για την αποξήλωση παράνομων πινακίδων υπαίθριας διαφήμισης.
  • Η μέριμνα και η λήψη μέτρων για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των κατοίκων, όπως ο έλεγχος σήμανσης των εργασιών που εκτελούνται στις οδούς και της τήρησης των υποχρεώσεων αυτών που εκτελούν έργα και εναποθέτουν υλικά και εργαλεία στις οδούς του δημοτικού ή κοινοτικού δικτύου, η λήψη μέτρων και ο έλεγχος για την προστασία από επικίνδυνες οικοδομές, από έλλειψη μέτρων ασφάλειας και υγιεινής σε εργασίες που εκτελούνται και γενικότερα από δραστηριότητες που εγκυμονούν κινδύνους για τη ζωή και την περιουσία των κατοίκων, σύμφωνα με τον Κανονισμό Καθαριότητας του Δήμου Λαυρεωτικής.
  • Έχει την ευθύνη κατεδάφισης αυθαιρέτων στα όρια της Δημοτικής Κοινότητας που εποπτεύει και σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος των δενδροφυτεύσεων, εργασιών συντήρησης, κλαδέματος, διαμόρφωσης, φύτευσης, καλλωπισμού κλπ σε χώρους πρασίνου, πάρκα, κήπους, άλση, παιδικές χαρές, δενδροστοιχίες, παρτέρια κλπ, σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Ευθύνη, εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος του κλαδέματος όλων των δέντρων, θάμνων, δεντροστοιχιών και την αποκομιδή αυτών, καθώς και της έγκαιρης αποψίλωσης των χώρων πρασίνου, πάρκων, οικοπέδων, νησίδων και λοιπών χώρων.
  • Εποπτεία των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών συντήρησης και αναβάθμισης πρασίνου (τεχνικά μέσα, εργαλεία, λιπάσματα, φάρμακα κλπ.).
  • Εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του καθαρισμού των φρεατίων ομβρίων υδάτων της περιοχής αρμοδιότητάς του, σε συνεργασία με την Δ.Ε.Υ.Α.ΤΗ.Λ.
  • Εποπτεία και μέριμνα για την άσκηση των αρμοδιοτήτων προστασίας δημόσιας υγείας και υγιεινής (μυοκτονίες, απολυμάνσεις, ψεκασμοί κλπ.) των περιοχών αρμοδιότητάς του.
  • Μέριμνα, συντονισμός και εποπτεία του καθαρισμού των συντριβανιών στις περιοχές αρμοδιότητάς του.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων ευθύνης του (συνεργεία πρασίνου, οικοδομών, ελαιοχρωματιστών, ξυλουργών, σιδηρουργών κλπ.)
  • Ευθύνη ελέγχου, συντονισμού και επίβλεψης των φυλάκων/ καθαριστών – καθαριστριών των Παιδικών Χαρών και κοινόχρηστων χώρων (πάρκων κ.ά) και των εργαζομένων στα κοιμητήρια.
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες καθαριότητας και Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και της τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

 

 

Τηλ. 6907832786

Email: syrigosmichail@yahoo.com

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

 

  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεπικουρεί και συνεργάζεται με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Πολιτικής Προστασίας κατά την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και έκτακτων αναγκών σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.

 

Κατά τόπον αρμοδιότητες στην Κοινότητα Λαυρεωτικής

 

  • Συντήρηση και αναβάθμιση πρασίνου στην Κοινότητα Λαυρεωτικής.
  • Εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος των δενδροφυτεύσεων, εργασιών συντήρησης, κλαδέματος, διαμόρφωσης, φύτευσης, καλλωπισμού κλπ σε χώρους πρασίνου, πάρκα, κήπους, άλση, παιδικές χαρές, δενδροστοιχίες, παρτέρια κλπ, σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία.
  • Ευθύνη, εποπτεία, συντονισμός και έλεγχος του κλαδέματος όλων των δέντρων, θάμνων, δεντροστοιχιών και την αποκομιδή αυτών, καθώς και της έγκαιρης αποψίλωσης των χώρων πρασίνου, πάρκων, οικοπέδων, νησίδων και λοιπών χώρων.
  • Εποπτεία των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών συντήρησης και αναβάθμισης πρασίνου (τεχνικά μέσα, εργαλεία, λιπάσματα, φάρμακα κλπ.)
  • Επιμέλεια, εποπτεία, συντονισμός και ευθύνη για την τήρηση των διαδικασιών σχετικά την περισυλλογή των ογκωδών και βαρέων αντικειμένων και διαχείριση στερεών αποβλήτων και αδρανών υλικών στις περιοχές αρμοδιότητάς του.
  • Μέριμνα, συντονισμός, εποπτεία και ευθύνη ευταξίας και καθαρισμού των κοινόχρηστων χώρων (πεζόδρομοι, οδοί, πλατείες, παιδικές χαρές, στάσεις, χώροι πρασίνου, παραλίες, αθλητικές εγκαταστάσεις κ.ά.) των περιοχών αρμοδιότητάς του και επιτήρηση και φροντίδα της καθαριότητας αυτών.
  • Περιοδικό πλύσιμο όλων των κοινόχρηστων χώρων (πεζόδρομοι, οδοί, πλατείες, παιδικές χαρές, στάσεις, χώροι πρασίνου, παραλίες, αθλητικές εγκαταστάσεις κ.ά.).
  • Συνδρομή στον καθαρισμό του χώρου πραγματοποίησης της λαϊκής αγοράς σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Λαυρεωτικής Σίνη Σταμάτιο.
  • Επιτήρηση της καθαριότητας των δημόσιων αποχωρητηρίων στην πόλη του Λαυρίου.
  • Εποπτεία των παραλιών που εμπίπτουν στις περιοχές αρμοδιότητάς του  και συντονισμός των αρμόδιων υπηρεσιών για την καλαισθησία, την καθαριότητα και την αισθητική τους αναβάθμιση.
  • Μέριμνα και συντονισμός των δράσεων για τη μείωση της αφισορύπανσης.
  • Ευθύνη και εποπτεία για την καθαριότητα των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων των Δημοτικών Κτιρίων και των λοιπών Δημοτικών εγκαταστάσεων.
  • Ευθύνη και εποπτεία για την καθαριότητα και φροντίδα του χώρου προσωρινής φιλοξενίας των αδέσποτων ζώων.
  • Ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας των κοιμητηρίων των περιοχών αρμοδιότητάς του και μέριμνα για την εφαρμογή του Κανονισμού Κοιμητηρίων.
  • Φροντίδα, μέριμνα και ευθύνη για την αποφυγή δημιουργίας αυθαίρετων χώρων ανεξέλεγκτης εναπόθεσης απορριμμάτων και βαρέων και ογκωδών αντικειμένων. Σε περίπτωση διαπίστωσης ύπαρξης τέτοιων αυθαίρετων χώρων ευθύνη για την άμεση αντίδραση και αποκατάσταση τους στην προτέρα κατάσταση.
  • Εφαρμογή των διατάξεων του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου Λαυρεωτικής και επιβολή προστίμων.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλων των συνεργείων ευθύνης του (συνεργεία πρασίνου, καθαριότητας κλπ.)
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων, κυκλικής οικονομίας και Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και της τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.

 

Τηλ. 6976996654

Email: panagiotisflevaris22@gmail.com

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

  • Εποπτεία, επίβλεψη, κατεύθυνση και έλεγχος του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
  • Συντονισμός και επίβλεψη δράσεων, μέτρων και του έργου της πολιτικής προστασίας (πυροπροστασία, αποχιονισμός κ.ά.) για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών και έκτακτων αναγκών με σκοπό την προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών συνεπικουρούμενος από τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες καθαριότητας, πρασίνου, κυκλικής οικονομίας και διαχείρισης γραφείου κίνησης.
  • Μέριμνα και εποπτεία για τη συνεργασία των υπηρεσιών με τους αρμόδιους φορείς (Περιφέρεια Αττικής, Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας) για την παρακολούθηση των τιμών των ατμοσφαιρικών ρύπων και την παροχή ενημέρωσης εφόσον ζητηθεί αρμοδίως.
  • Συντονισμός και παρακολούθηση της εξέλιξης του συνόλου των έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση φυσικών καταστροφών σε περιοχές του Δήμου Λαυρεωτικής και ιδίως σε περιοχές που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.
  • Ευθύνη συμμετοχής στο σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας σε επίπεδο Δήμου και μέριμνα για την εφαρμογή των σχετικών προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων του Δήμου, στο πλαίσιο του περιφερειακού και εθνικού σχεδιασμού.
  • Ευθύνη για τη διατύπωση εισηγήσεων, τη διάθεση του απαραίτητου δυναμικού και μέσων και του συντονισμού δράσεων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των θεμάτων που προκύπτουν λόγω έκτακτων αναγκών και φυσικών καταστροφών.
  • Μέριμνα, σύμφωνα με τις ισχύουσες πυροσβεστικές διατάξεις, για την τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού, από τους ιδιοκτήτες, νομείς και επικαρπωτές των οικοπέδων και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται εντός πόλεων και οικισμών και σε απόσταση έως 100 μέτρων από τα όριά τους, καθώς και της υποχρέωσης αυτεπάγγελτου καθαρισμού από το Δήμο σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων.
  • Ευθύνη των δημοτικών δασών, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων στην εδαφική περιφέρεια του Δήμου.
  • Μέριμνα σχεδιασμού, προγραμμάτων και μέτρων που στοχεύουν στην αναβάθμιση, ανάπτυξη και ενίσχυση των τομέων αρμοδιότητάς του.
  • Μέριμνα για την ανάπτυξη πολιτικών και δράσεων για την ενίσχυση και προώθηση πολιτικών και παροχών σχετικών με τους τομείς αρμοδιότητάς του.
  • Εκτελεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.
  • Προτείνει την εισαγωγή θεμάτων της αρμοδιότητάς του στο Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Επιτροπή μετά από προηγούμενη ενημέρωση του Δημάρχου.
  • Συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου Λαυρεωτικής για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της, για την καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων των Κοινοτήτων.
  • Συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου Λαυρεωτικής αναφορικά με ζητήματα αδειών του προσωπικού αρμοδιότητάς του.
  • Ευθύνη για την παρακολούθηση, εποπτεία και διεκπεραίωση κάθε άλλου αντικειμένου ή έργου που θα του ανατίθεται από το Δήμαρχο.
  • Εποπτεύει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες όλου του προσωπικού και των συνεργείων ευθύνης του.
  • Ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.
  • Ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων – παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.
  • Ημερήσιος προγραμματισμός και συντονισμός των εργασιών που εκτελούνται και εποπτεία του εργατοτεχνικού προσωπικού που ορίζεται σε εργασίες που εποπτεύει και συντονίζει καθώς και την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που απαιτούνται.
  • Συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία (η οποία έχει την πλήρη αρμοδιότητα για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, εργασιών και έργων) για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών και μέσω για την εκτέλεση των σχετικών εργασιών.
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των υποδομών που αφορούν τον τομέα ευθύνης του και την ευθύνη λειτουργίας της αποθήκης υλικών.
  • Άμεση συνεργασία με τους Αντιδημάρχους στους οποίους έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων, καθαριότητας, γραφείου κίνησης και τεχνικών υπηρεσιών.
  • Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο Δήμο μέσω της Δ.Υ.Π.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα (πλην της πρόσληψης και της τοποθέτησης) των απασχολούμενων.
  • Εξουσιοδοτείται να βεβαιώνει το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνει φωτοαντίγραφα πολιτών, σε περιπτώσεις που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση υποθέσεών τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.